tisdag 3 juli 2012

Att hålla sig i form över sommaren

Det är sol, det är inte en måndag och det är 2 arbetsdagar kvar innan semestern! Man kan säga att det går åt rätt håll. Förutom små missöden som exempelvis allt fuskande med mat i helgen så lyckas jag ändå hålla mig på en relativt ok nivå. Det blir nog inget mer regelrätt dietande under semestern men däremot behåller jag inställningen att avstå feta såser till maten och håller kolhydraterna på en något lägre nivå än förut.

Träningen ska jag hålla vid liv under HELA sommaren har jag tänkt mig. Förra vecka blev det 3 pass, nu blir det 3 till den här veckan. Ikväll är det jag och gymet. Maken förklarade igår att han gärna tar hand om sonen alldeles själv så jag kan träna. Åh vilken tur man har som har en man som kan ta hand om sitt barn en helkväll, svarade jag glatt och fick en blick med budskapet: mord på fru i förorten.....


1 kommentar: