tisdag 24 juli 2012

Bästa bilderna från Sicilien och hämtning av sonen

Okej, jag vet. Jag är sämst på att uppdatera mig här. Men lovar och svär bot och bättring. Vi är nu hemma, har hämtat sonen och hunnit med följande: bråkat om hur familjelivet på semester borde se ut(vissa tycker städa och avloppsrensning medan andra tycker sol och dammråttor), städat, varit på stranden med sonen, handlat, haft middag med grannarna, packat om och förberett 3 dgrs resan till Skåne som nu följer. Vi kommer hem fredag och sen har vi hyrt stuga en vecka. Så bara att packa om, andas lite och iväg igen. JAG VILL HA EGEN sommarstuga. Folket får komma till MIG iistället. Jag orkar inte med den här resehetsen. Nä nu blir det på allvar att söka en stuga att husera i bäst jag vill. Nästa år ska det vara verklighet. Det är ett måste... När ska man annars varva ned? När man börjar jobba igen? HA!

Måste ju bara säga ett par ord om att återse sin son efter 9 dagar. Åh vad vi längtat och saknat den lille ögonstenen. Återseendet var helt underbart med en glad 2,5-åring som sprang in i famnen och stannade kvar. Länge. Hela första dagen var underbar med kramar och lek och mys. Dag 2 d.v.s idag, was hell. Sonen har enligt sina farföräldrar var ett under. Han har sovit, ätit, lekt och inte varit ledsen någon enda gång. Vi kan säga såhär, han tog igen ALLA 9 dagarna idag. Sur, ledsen, trulig och ingenting var bra. Det sovdes inte, det skulle knappt ätas och hur mycket vi än lekte och tröstade blev det liksom inte bra. Jag var färdig att sälja ungen till högstbjudande på Blocket. Nu sover han och känslorna lugnar ned sig. Fattar ju att han bara testar sig fram och har saknat oss väldigt mycket. Men ändå....

Nä nu lägger jag upp lite bilder och sen måste här sovas eftersom världens kuligaste bilresa bär av imorgon... Sonen som blir åksjuk, Maken som sammanbitet kör, och jag som är lite av en bitch på pms just nu. Lär ju bli livat värre. Håller er uppdaterade om nåt intressant händer.

Bilder var det!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar