lördag 14 juli 2012

Lite semesterseg....

Såhär på semestern blir det fler bilder och mindre text. Jag ska ladda batterierna och återkomma med mer kvalitet i höst!

Nu åker jag och Maken iväg på vår alldeles egna semestervecka. Sonen är inkvarterad hos sin farmor och farfar och får alldeles egen semester han med. Jag ser framför mig sand, salt vatten, god mat och djupröda viner för egen del. För sonens del tänker jag mig gummistövlar, sockerkaka, höns, kossor och plask vid strandkanten.

Återkommer med true story sen.. Min vision vs. hur det egentligen blev.

Nu är vi iallafall äntligen på väg! Har laddat inför flyget till Italien med burgare och taxfreeshopping. Ett glas vin och sen är det upp i luften. Jag blir alltid lite flygnervös så det är tur att vi inte åker så ofta...

//Gemma

2 kommentarer: