fredag 6 juli 2012

Semester, trevligheter och en salig röra

Semester! Eller ja halv-semester, ett par saker som måste göras i jobbets namn innan jag är helt ledig. Dagen har gått till att plocka undan, tvätta, handla fredags-mys(kan man förresten handla det?)  och släta över konflikter i släkten(alltid lika intressant när det skär sig människor emellan....speciellt inför semstrar eller jul). Sen lite jobb senare under kvällen och sen är det klart. DÅ är det semester. Sonen har iallafall inlett semestrandet med glass på balkongen.

Okej, en dagens outfit: shorts från H&M, top MQ och stickad tröja Monki. Nagellack LÓreal.

Jag vet att det är fånigt med pussbilder, MEN jag kunde inte låta bli...

Glad och nöjd

Mmmmm


Igår var världens trevligaste dag: lunch med 2 favoriter plus en miniversion av den ena. Världens sötaste lilla plutt med chokladbruna ögon och en smilgrop. Efter jobbet träffade jag en annan favorit och vi tog ett glas Rosé och en mycket god grekisk middag på stan.

Idag känns det mer struligt... Men strunt samma, en dag hit eller dit. Nu har jag 5 hela veckor att njuta av! Semesterlöften som avgivits är: träning i någon form 3 ggr/vecka och fortsätta bloggandet.

Har du avgett några semesterlöften?

//Gemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar