lördag 29 september 2012

Ned, ned, nedåt

Okej, så vad det än beror på har jag en dålig vecka. Borde vara en uppåt vecka eftersom ingen i familjen är bortrest, positiva besked från jobbet och ja, inga katastrofer har inträffat inom familjen.

Men jag känner mig sänkt, låst, trött och ful. Vad är det för fel? Är det fullmånen? En begynnande förkylning eller bara allmän höst-deppighet?

Ikväll ska jag ifall unna mig en snygg make-up, målade naglar, lite lockat hår och min nya favoritklänning. Jag ska iväg på en härlig tjejmiddag och hoppas att lite ensamtid med fina vänner kommer hjälpa mig att byta perspektiv. Får skuldkänslor över att vara deppig när jag absolut inte saknar något i hela världen. Så fånigt. Men ändå är det så. Ler och försöker se ut som vanligt. Vet inte om det lyckas.

//Gemma
Mamma, jag vill följa me....
Snövits-klänningen från Edith & Ella: http://www.edith-ella.dk/shop/frontpage.html
Rufsiga lockar, min favorit.
Sonen vill liva upp fotograferingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar