lördag 2 juni 2012

iPhone-moments....

Den här regniga lördagen vill jag bara krypa in under filten i soffan, men en stor kanel-latte, en mysig bok och alla mina fotoalbum. Jag är barnsligt förtjust i gamla foton, allt från mormors glansdagar till mina egna "snygg-bilder"(ja ni vet ju själva hur snygg man var runt 8, 12, 14 och 16...) från skolåren och fram till nu. Favoriter är såklart bröllopsalbumen och sonens bilder från nyfödd fram till idag.

Tänk min lycka när jag upptäckte att Makens iPhone var kopplad till datorn och jag hittade 417 nya kort på sonen m.m. ända från 2010!!! Så idag ägnar jag mitt inlägg till ett par favoriter från den här skattgömman:

Första overallen.



Sonen 2 dagar gammal, inga foton tack!



Do not disturb


Nyvaken...

Världens sötaste?


En glad fis







Jag VET, vi lät det går för långt innan frisören blev inkopplad. Guldlock här var dock rätt nöjd. 


Bästa "leksaken"....


Med bästisen, låtsas-sover..




Födelsedagspresenter

Bland det bästa...



Jag gjorde ett tappert försök att avbilda nallen på bilden till sonens förtjusning. Nallen överlevde ca 12 sekunder bilden togs.



I sina första Converse



Junibacken



Favoritmössan, mitt barn syntes bäst på hela dagis. Svarta kläder/mössor på barn borde förbjudas!



På besök hos kompis



På fiket fanns det fiskar..


Tröst efter jobbigt läkarbesök: ny traktor


Efter frisören



På kalas, farmodern berättar hur fiskedammen går till. 

Grillning. Flammsäkra byxor? Nja...




Kvällsmys(varade i ca 5 minuter...)

Någon som har fler tips på mysiga saker att göra en regnig lördag?

Ha en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar