tisdag 29 maj 2012

Heja på mig....

Åt skogen med dieten, här kläms det en tunnbrödrulle med skagenröra som mellis inför loppet. Va? Är det inte det mest optimala och näringsriktiga intaget inför ett träningspass? Visste jag inte. Har varit helt galet sugen på en chokladbit hela dagen, men lyckats hålla mig. Har t.o.m. gått 2 vändor förbi affären i mening och syfte att införskaffa chokladbiten. Men rundat av i sista minut och återvänt till kontoret. Har jag ett problem? Kanske. Saken är den att jag har bestämt att jag ska fuska idag. Något roligt måste jag ju ha att se fram emot, annars blir det bara ett enda långt lidande och enbart fokus på ångesten inför loppet. Så då blev fusket tunnbrödrullen och att jag ska köpa en liten liten chokladbit innan loppet. Sen kommer Maken och sonen stå och heja på och möta mig med en lite större choklad när jag är i mål. Imorgon blir det back to normal igen. Lovar att uppdatera med bilder imorgon! Och oavsett hur det går kommer jag att lägga upp tiden här. Min avancerade gissning är nånstans mellan 32 och 34 minuter.

Så heja mig!!!

Snart är det dags.

//Gemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar