måndag 28 maj 2012

Vårruset, depp och korsett

Är riktigt riktigt måndagstrött... Tur att det är en hel vecka till nästa måndag.

Imorgon är det vårruset och jag vet inte hur det kommer gå men nu kan jag inte göra ett enda dugg mer. Det blir vad det blir helt enkelt. Det bästa är att Maken och sonen kommer och hejar på och jag får skjuts hem. Underbart!
Snabb som vinden...
Okej, inte så snabb men jag är söt som f*n

Jag orkar inte med någon picknick. Förra året satt jag och frös, hade inga överdragskläder, ingen filt och picknicken var knappt värd besväret. Det här året strunta jag i alltihop. Förlåt kollegorna! Jag är självisk, men jag vill bara hem efteråt. Hem och duscha och glädjas åt att det är över. Sen är mitt nya mission att börja springa lite längre Hittills har min maxsträcka varit 6 km. Jag vill komma upp till milen. Mitt favorittips so far är att strunta i distansen och satsa på att vara ute längre istället. Som längst ar jag sprungit i 38 minuter, jag vill höja det till 45 minuter och sen en timme.

Den här sommaren ska jag inte TAPPA formen utan TOPPA formen. Håll tummarna för mig nu! Idag har jag känt mig riktigt ur form. Usch, lite deppig nästan. Kan bero på att jag fuskat igen. Jkla Nutella i skafferiet... Måste sätta mig över det här. Jag är starkare än Nutellan.

Timglaset tack....


I värsta fall får jag gå med en korsett under sommarklänningarna... Neej. Skärpning nu. Imorgon blir säkert en bättre dag. 


Söt men inte så bekväm?


Ha en bra kväll!

//Gemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar